sâmbătă, 8 septembrie 2012

Cunoasterea infinitului

 
       "Eşti viu? Real? Sau eşti cel mai frumos vis pe care l-am visat vreodată? Eşti înger sau doar rodul imaginaţiei mele? O persoana pe care născocit-o ca sa umple golul? Să aline durerea..? Unde ai gasit timp sa ma asculti? Cum de-ai putut să mă înţelegi?
       M-ai facut sa rad cand inima imi plangea.
       M-ai luat la dans când nu puteam să fac un pas.
       M-ai ajutat să pot visa din nou când sufletu-mi murea.
       M-ai arătat stropii de rouă şi am ţinut în palme diamante.
       Tu mi-ai adus flori de câmp şi am ţinut în mână orhidee.
       Tu mi-ai cântat si-un cor de îngeri au început să cânte.  
       M-ai tinut de mana si m am indragostit cu toata fiinta
       Mi-ai dăruit un inel şi ţie ti-am aparţinut.
       Ţi-am aparţinut ţie şi am cunoscut infinitul...",

(Fragment cules: Suflet de pui pentru suflet de femeie 2002 ; Scrisoarea de dragoste scrisă în14.febr.1895)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu